Ako vytvoriť zaujímavé vizitky, ktoré fungujú?

Myslíte si, že vizitky už patria akurát do múzea a v online časoch nemajú miesto? Možno budete prekvapení, ale aj dnes ešte majú význam. Dobre pripravená vizitka otvára nové možnosti, takže ak chcete získať náskok pred konkurenciou a budovať perfektný imidž vašej značky, skúste to s týmito tipmi.

Nerobte kompromisy a klaďte dôraz na kvalitu

Prvý dojem môžete urobiť len raz. Bola by škoda túto šancu premrhať vizitkou, ktorá vaše podnikanie nepredstaví v tom najlepšom svetle. Veď predsa aj takýmto spôsobom môžete ukázať potenciálnym zákazníkom, že všetko, čo robíte a čo nesie logo vašej firmy, je stopercentné.

Dajte si záležať na výbere vhodného papiera, ale aj na kvalite tlače. Tieto parametre majú totiž veľmi veľký podiel na tom, ako bude vaša vizitka nakoniec vyzerať, takže nešetrite na nesprávnom mieste. Pokročilé techniky tlače, štýlové metalické prvky alebo napríklad zvýraznenie dôležitých prvkov a informácií parciálnym lakom vizitky posunú na úplne novú úroveň a v bežných domácich či kancelárskych podmienkach si svojpomocne takto profesionálne pôsobiace vizitky pravdepodobne nevytlačíte.

Obráťte sa preto radšej na profesionálov a nechajte si vytvoriť vizitky podľa vašich predstáv: https://justprint.sk/vizitka Otvoria sa vám tak rôzne možnosti, akými môžete svoje vizitky odlíšiť od sivého priemeru, čím výrazne zvyšujete ich šance na úspech.

Nápaditý dizajn je veľkým plusom

Aby si ľudia vašu vizitku zapamätali, pohrať sa s jej vizuálnou stránkou vám pomôže upútať ich pozornosť. Najmä kreatívne odvetvia majú možnosť odlíšiť sa originálnym dizajnom, no vždy je možnosť pohrať sa s výzorom vizitky tak, aby neskončila len tak v koši nepovšimnutá, ale naopak, aby sa vryla do pamäti.

Môžete sa inšpirovať trendmi, ktoré vládnu vo svete dizajnu v tomto roku, napríklad využitie zaujímavej textúry, retro vintage prvkov, fontov a farebných kombinácií, kombinácie moderných fontov a metalických farebných paliet, alebo vizitku dotvoriť jedinečnou ilustráciou, ktorá výstižne doplní základné informácie na vizitke.

Ďalšou cestou je pohrať sa s predmetom vášho podnikania a urobiť z neho nosný prvok vizitky, vďaka ktorému už na prvý pohľad bude každému jasné, čomu sa venujete.

Netradičné formáty sú niekedy síce osviežujúce, no pokiaľ je to možné, držať sa zaužívaných rozmerov je praktické aj z toho dôvodu, že vaša vizitka sa zmestí do klasického vizitkára a obdarovaný ju môže mať vždy po ruke.

Pridaná hodnota môže tiež pomôcť zatraktívniť vaše vizitky

Dať vizitke nový, netradičný rozmer, je v dnešnej dobe veľkým plusom. Okrem toho je to jeden zo spôsobov, akými dokážete zvýšiť šance, že vaša vizitka sa bude používať alebo dokonca kolovať medzi ľuďmi. Máme na mysli napríklad jej praktické využitie či funkciu, alebo tiež zakomponovanie interaktívneho prvku nabádajúceho k nejakej akcii. Osvedčilo sa aj zakomponovanie zľavového kupónu, vďaka ktorému potom dokážete aj jednoducho zmerať výsledky vašej vizitkovej reklamnej kampane.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Pridaj komentár

tipli