Marketing – nevyhnutnosť v online svete

Či už ponúkate služby alebo produkty, byť viditeľný na internete je niekedy „otázka života a smrti“. Uspieť vám pomôže reklama Google aj sociálne siete. Ak nemáte čas a skúsenosti riešiť reklamu vo vlastnej réžií, pomôže vám marketingová agentúra.

Google Adwords

PPC (Pay-Per-Click) reklama vám môže veľmi pomôcť či už pri rozbiehaní podnikania alebo na jeho podporu a získavanie nových zákazníkov. Najčastejšie využívanou PPC je špeciálna reklama Google. Keď zadáte do vyhľadávača frázu alebo výraz, ktorý hľadáte zobrazia sa vám státisíce výsledkov.

Google Adwords vás môže dostať na vysoké pozície vo vyhľadávaní a tým máte väčšiu šancu, že užívatelia zavítajú práve na vašu stránku. Dobre zacielená reklama sa skutočne oplatí, ale môže istý čas trvať kým sa „vyladí“. Pochopiteľne si to vyžaduje aj skúseností a určitý odborný pohľad na kľúčové slová. Určite teda nespravíte chybu ak vám aspoň spočiatku pomôže online marketinová agentúra.  

Sociálne siete

Mať firemnú stránku na sociálnych sieťach je dnes už samozrejmosť. Vďaka reklame na sociálnych sieťach môžete budovať svoju značku, podporiť PR aj súťaže a akcie. Pokiaľ ale ide o zvýšenie priameho predaja, nejde o najefektívnejšiu cestu. Facebook má ale viacero výhod. Kampaň viete rýchlo nastaviť aj spustiť, pre zacielenie reklamy môžete využiť dostupné sociodemografické dáta.

Spravovanie sociálnych sietí zahŕňa aj vymýšľanie a plánovanie príspevkov, teda prípravu kampane. Aby ste vedeli, či je kampaň efektívne je potrebné ju priebežne vyhodnocovať. Aj v tomto prípade je vhodné osloviť reklamnú agentúru, ktorá bude sociálne siete spravovať.      

Spravovanie sociálnych sietí ale môže byť časovo náročné. Nejde totiž len o reklamu samotnú ale aj o komunikáciu s vašimi fanúšikmi či už prostredníctvom správ alebo komentárov. Je teda potrebné mať na túto prácu človeka, ktorý sa venuje zákazníckemu servisu a dokáže vhodne reagovať aj na sťažnosti či kritiku. Vy sa potom môžete pokojne venovať tomu ako si zarobiť peniaze.

Pridaj komentár