slovenský národný panel logo

Slovenský národný panel skúsenosti – za ktoré dotazníky dostanete najviac peňazí?

Tento článok je jedným opisuje jeden z viacerých firiem poskytujúcich vypĺňanie dotazníkov za peniaze. Dôležité je, že všetky spomínané dotazníky sú mnou overené. Pod pojmom „overené“ mám na mysli pozitívne skúsenosti a hlavne to najdôležitejšie – reálne peniaze na mojom účte.

V dotazníkoch od Slovenského národného panelu získavate oplátky podľa dĺžky a náročnosti dotazníka. Za oplátky si môžete vybrať odmeny z katalógu, vymeniť ich za peniaze alebo prispieť niektorej z charitatívnych organizácií.

Oplátky sa prerátajú kurzom 270:1. Za 2700 nazbieraných oplátok dostanete 10€.

Dotazníky za peniazeRegistrácia je zdarma. Rovnako som sa nestretol s tým aby odo mňa vyžadovali čokoľvek uhrádzať alebo platiť. Ide teda o prácu na doma bez poplatkov.

Hneď po registrácii budete spoločnosťou vyzvaný, aby ste vyplnili dvanásť profilových dotazníkov. Tieto dotazníky zohrávajú veľmi dôležitú úlohu. Iba vďaka nim vás bude spoločnosť ďalej oslovovať na vypĺňanie ankiet.

Členom tejto dotazníkovej spoločnosti sa môže stať každá osoba, ktorá dosiahla vek minimálne 15 rokov a žije na území Slovenskej republiky.

Väčšinou prídu aspoň 3-5 dotazníkov mesačne, všetko však záleží od toho, či ste vhodný kandidát na dané dotazníky.


Ďalšie firmy na vypĺňanie dotazníkov za peniaze:

Národný panel

Body zbierate za účasť na prieskumoch alebo registráciu nového člena (získate mailovú adresu a po registrácii vam pripíšu body), body je následne možné vymeniť za rôzne veci (kredit do mobilu, hračky, predplatné časopisov, elektro, fotoaparát, usb, …)


Market Agent

MarketAgent je zrejme najlepší anketový portál, kde vám po zaregistrovaní budú chodiť ankety, za ktoré budete dostávať body, ktoré si následne premeníte na peniaze a pošlete na účet. Z tejto spoločnosti mi chodí dotazníkov najviac.


Mnforce ePanel

MnforcePanel – pri registrácii získate 1€ ako bonus. Taktiež môžete využívať aplikáciu ControlGO – aplikácia dotelefónu, s ktorou vypĺňate dotazníky ohľadom reklamných letákov, ktoré Vám prišli.


Viac o jednotlivých spoločnostiach nájdete v tomto článku.

Najčastejšie sa stretnete s týmito štyrmi typmi ankiet:

  • Spoločnosti, ktoré chcú na trh uviesť nový produkt – alkohol, pivo, sladkosti, dezodorant, kávu alebo akýkoľvek iný produkt. Predstavia vám niekoľko variantov dizajnu obalu a vy všetky ohodnotíte. Na záver vyberiete ten variant, ktorý sa vám páčil najviac.
  • Banky a telekomunikačné spoločností, ktoré merajú spokojnosť svojich zákazníkov so službami. Musíte byť klientom dotyčnej firmy (banky, poskytovateľa internetu, či telekomunikačných služieb), inak nebudete vhodný kandidát na vyplnenie ankety.
  • Reklamné kampane – firma zisťuje, či ste reklamu zachytili na jej produkt alebo službu zachytili, a ak áno, tak kde – v TV, v rádiu, v novinách, na Facebooku, na webových stránkach, billboardoch atď. Následne budete odpovedať otázky ohľadom danej reklamy.

vyplnanie dotaznikov za peniazePorovnávanie produktov – Výskumná spoločnosť v ankete zisťuje, aké produkty a za akých okolností nakupujete. Či už ide o kávu, pivo, čaj, cukríky, čokoládu alebo akýkoľvek iný produkt. Pýtajú sa vás na frekvenciu nákupu, čo vás pri nákupe ovplyvňuje – iné značky, cena, veľkosť balenia, kvalita…

 

Slovenský národný panel skúsenosti

Máte skúsenosti dotazníkmi od Slovenského národného panelu? Napíšte recenziu a podeľte sa so skúsenosťami v komentároch nižšie.

recenzie, oplátky, prihlásenie

Pridaj komentár