Reklama na Facebooku pre podnikateľov s obmedzeným rozpočtom

Nebolo by to úžasné, keby sme mali všetci potrebné množstvo peňazí na uskutočnenie svojich snov? Je to pekná predstava, ale od reality žiaľ v mnohých prípadoch značne odlišná. Inak tomu nie je asi ani v podnikaní, kde sú investície a finančné zdroje viac než nutné. Musíte ich ale vedieť správne rozdeliť. Nakoľko je jednou z najdôležitejších foriem podpory predaja reklama, mali by ste sa na túto stránku zamerať asi najviac. Ak máte obmedzený rozpočet, my vám povieme, ako to môžete dosiahnuť.

 

Reklama na Facebooku je veľmi cool a efektívny nástroj pre prilákanie zákazníkov. Ak však začnete čítať nejaké články, pozerať sa na stručné video návody, uvedomte si, že väčšina z týchto rád funguje na vyššom rozpočte. Súčasná Facebook reklama je ale iná a dobrou správou pre vás je, že nemusíte mať veľký rozpočet na inzerciu na tejto sociálnej sieti, aby ste získali potrebné množstvo zákazníkov.


Najprv zobrazte reklamy účastníkom vašej stránky

Ľudia, ktorí vás už poznajú a veria vám, s najväčšou pravdepodobnosťou budú od vás aj kupovať. Preto je vždy užitočné najprv propagovať svoje ponuky a služby vo svojej vlastnej databáze aktuálnych zákazníkov.

 

Avšak, nie všetci z nich budú ideálnymi kandidátmi. Pomocou špeciálneho zacielenia je potrebné vybrať dané segmenty, a to podľa určitých parametrov. Aj v tom vám pomôže lacnejšia forma Facebookovej reklamy.


Optimalizujte svoje reklamné kampane pre väčšiu návštevnosť a konverzie

Bez ohľadu na to, či vynakladáte reklamné prostriedky vo výške 1 € alebo 100 €, chcete svoj rozpočet čo najefektívnejšie využiť. Znamená to, že vaše reklamné kampane by mali byť správne optimalizované. Špeciálne sa tomu venuje aj reklama Google Adwords, ktorá vám rovnako tak dobre zaistí oveľa lepšie konverzie, ako keby ste to celé nechali na náhodu.

Pridaj komentár