Personalizovaná reklama je digitálnym trendom v roku 2021
Warning: Undefined variable $custom_content in /data/d/3/d3b6c589-7861-4fa8-b8c0-2aa6cd255095/akosizarobitpeniaze.sk/web/wp-content/themes/schema-lite-child-theme/functions.php on line 24
Vyniknúť v online prostredí sa stáva čoraz náročnejším, a práve preto je dôležité sledovať trendy, ktoré budú odvetvie online reklamy ovplyvňovať. Jedným z týchto trendov je aj Personalizovaná reklama.
Už dlhšie obdobie sa ukazuje, že generická reklama sa stáva čoraz otravnejšou pre väčšinu spotrebiteľov.
Neplatí to len v rámci reklamy na Google, ale aj reklamy na sociálnych sieťach.
Práve preto sa čoraz efektívnejšou online reklamou stáva takzvaná personalizovaná reklama.
Čo je to Personalizovaný marketing?
Personalizovaný marketing je taký marketing, ktorý prispôsobuje svoju komunikáciu svojim zákazníkom.
Platí to v prípade e-mailového obsahu či celkovej komunikácie brandu. Na základe početných štúdií je totiž dokázané, že až 80 percent zákazníkov bude lepšie reflektovať na spoločnosť, ktorá ponúka svojim potenciálnym zákazníkom aj osobnú skúsenosť a referencie.
Personalizovaním svojej reklamy dávate zákazníkom pocit, že vaša firma je tu pre nich a produkt, ktorý ponúkate skutočne dokáže vyriešiť ich problém, alebo ich potešiť.
Nástroje, ktoré vám pomôžu s personalizovaným marketingom
Ak patríte medzi menšiu firmu, ktorá by chcela vyskúšať personalizovaný marketing, tak rozhodne vám odporúčame obrátiť sa na ľudí, ktorí sa týmto typom marketingu a online reklamy zaoberajú dlhodobo.
Istú čas personalizovaného marketingu však môžete urobiť aj pomocou použitia rôznych nástrojov, ktoré vám pomôžu najmä pri analýze kľúčových slov a ich správnemu dopĺňaniu.
Nástroje pre analýzu kľúčových slov:
- Google Ads – plánovač kľúčových slov
- Google Search Console
- Answerthepublic.com
- Marketing Miner
Content je základ
Správny obsah, s ktorým prichádzate k vášmu potenciálnemu zákazníkovi, je tým najdôležitejším v personalizovanom marketingu.
Práve preto by ste mali mimoriadne dbať na jeho kvalitu, keďže čím viac viete váš obsah prispôsobiť vašim klientom, tým sa zvyšuje šanca, že u vás zákazník nakoniec nakúpi.
Slová na záver
Ako sami môžete vidieť online reklama je skutočne komplikovaným odvetvím, na ktoré vám nebude stačiť pár hodín štúdia.
Preto, ak na reklamu na internete nemáte popri svojich činnostiach čas, nebojte sa zveriť do rúk ľuďom, ktorí jej rozumejú.
Zdroj obrázku:
Denis Simonov / Shutterstock.com