Aplikácie, ktoré vám uľahčia prácu z domova
Warning: Undefined variable $custom_content in /data/d/3/d3b6c589-7861-4fa8-b8c0-2aa6cd255095/akosizarobitpeniaze.sk/web/wp-content/themes/schema-lite-child-theme/functions.php on line 24
Aplikácie nám dnes umožňujú uľahčenie rôznych činností na internete, či na našich elektronických pomocníkoch. Predovšetkým ich mnoho ľudí využíva na zdieľanie súborov a komunikáciu, čo je pre ľudí veľmi dôležité. Komunikácia je rovnako nevyhnutná aj pri práci z domova, kedy potrebujete riešiť množstvo problémov, no nemáte možnosť ich riešiť osobne. Prinášame vám teda prehľad aplikácií, ktoré vám pomôžu efektívnejšie pracovať z pohodlia vášho domova.
Aplikácie pre home office
Asana
Asana predstavuje jednoduchú aplikáciu s množstvom skvelých funkcií ideálnu na realizáciu rôznych projektov. Celá aplikácia vyzerá na pohľad ako mailová schránka, pričom však komunikáciu delí na jednotlivé projekty. Prehľadne usporadúva prácu pre každého člena, pričom je možné niektorú úlohu rozdeliť aj na viacero čiastkových úloh. Vzhľadom na tieto vymoženosti sa dajú vytvárať aj komunikácie len medzi určitými členmi tímu. Komunikácia je viazaná na jednotlivé úlohy, pričom do nich môžu členovia tímu vkladať rôzne komentáre. Táto aplikácia vám umožní veľmi rýchlo sledovať progres čo sa týka projektu a tiež manažovať úlohy aj na diaľku.
Úlohy sa prostredníctvom tejto aplikácie rozdeľujú veľmi jednoducho a ich reorganizácia je nesmierne jednoduchá. Aplikácia je zároveň kompatibilná aj s Google Drive, kalendárom a množstvom ďalších aplikácií. Veľkou výhodou pre prokrastinátorov môže byť aj funkcia, ktorá vás nepustí k ďalšiemu zadaniu bez splnenia predchádzajúcej úlohy. Projekt sa tak realizuje rýchlo a každý účastník tímu má jasný prehľad o svojich povinnostiach.
Evernote
Evernote patrí medzi najobľúbenejšie aplikácie na organizáciu práce z domova. Umožňuje skenovanie rôznych dokumentov a ich pridávanie do elektronických poznámok. Dokumenty môžete potom rôzne triediť, posielať a ukladať do PDF. Úlohy sa prostredníctvom tejto aplikácie dajú prioritizovať. Táto aplikácia je dostupná zdarma, pričom má obmedzenú kapacitu. Pre využívanie vo väčšom objeme si môžete stiahnuť platenú verziu. Výhodou platených verzií je aj fakt, že so súbormi môžete pracovať aj offline.
Basecamp
Basecamp je aplikácia, ktorá sa používa veľmi jednoducho. Umožňuje vytvárať projekty a priraďovať k nim jednotlivé úlohy, ktoré môžu byť ohraničené aj pevným termínom. Komunikovať môžete prostredníctvom komentárov, kde je možnosť aj označovať konkrétnych ľudí. Aplikácia je spravená čo najjednoduchšie, aby ste sa rýchlo vedeli dostať priamo k vašim povinnostiam a nerozptyľovali ste sa. V rámci každého projektu máte 6 základných nástrojov a to: zoznamy úloh, message board, četovaciu miestnosť, plán úloh, ukladanie dokumentov a automatickú kontrolu. Vďaka tomuto prehľadnému spôsobu rozdeľovania úloh v projekte máte prehľad o odpracovaných úlohách a tiež vidíte aj všetky dôležité dátumy a termíny na jednom mieste.
IDONETHIS
Okrem aplikácií, ktoré vám umožnia realizovať a manažovať projekty vám predstavujeme aj aplikáciu IDONETHIS. Ide o aplikáciu, ktorá sa zameriava na meranie produktivity tímu. Pracuje so zoznamom splnených úloh, čím umožňuje rýchlo a jednoducho kontrolovať produktivitu a efektivitu tímov aj na diaľku. Funguje jednoducho, pretože na konci každého pracovného dňa vám príde mail, kde máte zhrnúť čo ste vypracovali a stihli. Aplikácia zoznam vykonanej práce spracuje a pridá do kalendára, kde k nemu majú prístup všetci členovia tímu. Výhodná je teda táto aplikácia pre ľudí vo vedúcich pozíciách, ktorý nemusia kontrolovať odvedenú prácu, no napriek tomu o nej majú dostatočný prehľad. Na druhej strane vedie táto aplikácia zamestnancov k sebadisciplíne aj počas práce z pohodlia domova a môže slúžiť aj ako dávka motivácie.
Aké sú vaše obľúbené aplikácie pre efektívnejšiu prácu z pohodlia domova? Podeľte sa s nami v komentároch o vaše overené tipy na zvládnutie home office produktívne 🙂 !